loading...
نوین گرافیک -چاپ روی اجسام -چاپ روی پیکسل
نوین گرافیک بازدید : 55 سه شنبه 17 مرداد 1402 نظرات (0)

چاپ روی پازل:

چاپ پازل به دلایل و اهدافی از قبیل بازی و سرگرمی، تزئینی، تبلیغاتی و … انجام میگیرد.در سال های اخیر چاپ پازل عکس و چاپ با طرح دلخواه بسیار پر طرفدار شده است. چاپ پازل اختصاصی و مخصوص به شما و با طرح مورد نظر شما میتواند بسیار هیجان انگیز باشد..شما با چاپ اختصاصی میتوانید خودتان  طرح، تعداد قطعات، سایز و نوع را انتخاب کنید. 

چاپ روی پازل

انواع چاپ  پازل از نظر جنس:پازل مقوایی ,پازل چوبی,پازل چرمی ,پازل مغناطیسی,پازل فومی,پازل دو بعدی ,پازل سه بعدی,جورچین .

چاپ پازل تبلیغاتی :

برای چاپ پازل تبلیغاتی شرکت ها یا واحدهای کسب و کار با چاپ یک عکس پر طرفدار و چاپ لوگو و نام برند کسب و کار خود در اطراف آن سعی در تبلیغ نام تجاری خود می کنند.

قیمت چاپ پازل :

قیمت چاپ نسبت به تعداد سفارش، ابعاد مورد نظر، تعداد تکه ها ی مورد نظر، طرح انتخابی، کیفیت چاپ و جنس پازل متفاوت است.

ما در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک تمام تلاش و سعی خود را میکنیم تا با بهترین کیفیت را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری برسانیم. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا - پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 55 پنجشنبه 12 مرداد 1402 نظرات (0)

چاپ عکس روی لیوان با عکس دلخواه نیزدر نوین گرافیک انجام می شود و طرح دلخواه مشتریان با کیفیت بالایی بر روی بدنه درج می شود.چاپ لیوان دارای تنوع بالایی می باشد و در فرم و سایز های متفاوتی تولید و عرضه می شود انواع چاپ لیوان :چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان سفید ,چاپ لیوان دسته وداخل رنگی ,چاپ لیوان دسته قلبی و ... ما در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک میتوانیم با استفاده از تجربیات و دستگاه های بروز با مناسب ترین قیمت چاپ لیوان باتصویردلخواه شما را تولید کنیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

چاپ لیوان

نوین گرافیک بازدید : 55 چهارشنبه 11 مرداد 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل فوری امروز طرفداران زیادی را دارد. از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف گرفته که از آن بعنوان چاپ پیکسل تبلیغاتی استفاده می کنند تا استفاده های شخصی ، مناسبتی ، جشنواره و...برای تولید پیکسل به پیکسل خام و دستگاه پیکسل زن نیاز داریم که در نوین گرافیک موجود است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام چینی

نوین گرافیک بازدید : 57 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)

طراحی و چاپ کارت ویزیت:

در سراسر جهان مردم سالانه میلیاردها کارت ویزیت چاپ می‌کنند به دلیل اینکه این روش بهترین گزینه برای ارتباط شخص با مشتریان و مخاطبان و تبلیغ برند خود می‌باشد..همه کسب و کارها، نیاز به کارت ویزیت دارند. چاپ کارت ویزیت فوری ، باعث جلب توجه و اعتماد مشتری می‌شود.کارت ویزیت خوب، کارت ویزیتی است که در نگاه اول، ذهن مشتری را درگیر کند؛ و به این ترتیب موجب افزایش فروش خدمات شما می‌شود. کارت ویزیت با کمک به دیده شدن شما، فروش پایدار خدمات و محصولات شما را تضمین می‌کند. شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با حضور طراحان با تجربه، حرفه‌ای و خوش‌ذوق، با طراحی و چاپ کارت ویزیت مناسب کسب‌وکار شما، در دیده شدن خدمات و محصولات شما کمک بسزایی می‌کند.

طراحی و چاپ کارت ویزیت

چاپ لیوان فوری:

 بسیاری از صاحبان کسب و کار از چاپ لیوان (ماگ) برای پیمودن بخشی از روند تبلیغاتی خود استفاده می کنند. این برندها با چاپ نام تجاری و لوگو خود روی لیوان و ارائه آن به عنوان هدایای تبلیغاتی، نام خود را در معرض دید افراد بسیاری قرار می دهند. با هر بار استفاده ی مخاطبان از این لیوان چاپ شده، نام تجاری شما در معرض دید افراد جدیدی قرار می گیرد. همچنین خود فرد نیز با استفاده از آن، احساس خوشایندی نسبت به برند و کسب و کار شما تجربه می کند.اگر قصد خرید ماگ تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود دارید، چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با سابقه ای درخشان خدمات تبلیغاتی نوین می‌تواند محصولاتی با هزینه مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت برای شما فراهم کند. کیفیت ماگ تبلیغاتی نوین گرافیک تضمین می‌شود.

نوین گرافیک بازدید : 59 سه شنبه 23 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ تیشرت تبلیغاتی به علت استفاده زیاد در منظر عموم می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب و بسیار تاثیرگذار برای موسسات، شرکت و رستوران ها و … باشد.با توجه به اینکه چاپ تیشرت فوری روز به‌روز در دسترس‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌شود، اکنون زمان مناسبی است که آنها را به برنامه بازاریابی کسب و کار خود در کنار دیگر هدایای تبلیغاتی مانند چاپ پیکسل ,چاپ لیوان-چاپ پازل و...اضافه کنید.تی‌شرت سابلیمیشن عموما به رنگ سفید یا روشن است که با استفاده از تکنیک چاپ سابلیمیشن (sublimation) طراحی و انجاک می‌شود.  با این روش، می‌توان تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌های شاد و زنده را روی تی‌شرت چاپ کرد. این تکنیک از انواع روش های چاپ تیشرت ارزان است که اغلب برای مصارف تبلیغاتی، هدیه‌ای، لباس‌های تیمی و همچنین برای طراحی هایی که با تصاویر گرافیکی پیچیده و جذاب استفاده می‌شود کاربرد دارد.شرکت هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک پیشرو در تولید و چاپ تیشرت تبلیغاتی در تیراژ بالا و عمده در کوتاه ترین زمان ممکن یرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

تابلو موزیکال

چاپ تابلو موزیکال:

یه سری از تاریخا و اتفاقات برامون خیلی مهم‌تر از بقیه وقتاست، مثلا زمانی که با یه دوست خوب آشنا میشیم، سالگرد ازدواجمون، روز تولد عزیزانمون ، روزی که بچه‌مون به دنیا میاد و … .

و دوست داریم برای به یاد موندن این زمان‌ها، یه یادگاری ویژه داشته باشیم که با نگاه کردن به آن، یاد اون اتفاق ویژه بیفتیم. شما می توانید جمله - اسم دلخواهتون-عکس-پیام صوتی شما به صورت QRcode رو هم به این طرح ها اضافه کنین و یه هدیه کاملا اختصاصی برای خودتون یا عزیزانتون سفارش بدید.

نوین گرافیک بازدید : 69 دوشنبه 22 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان فوری - ارازانترین قیمت چاپ روی لیوان:

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه بخش بزرگی از خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان فوری از مزیت های لیوان تبلیغاتی نوین گرافیک و همچنین هدیه ای بسیار ارزنده ای در مناسبتهای مختلف برای دوستانتان میباشد.

چاپ لیوان

چاپ ماگ دسته وداخل رنگی:

امروزه اکثر برند ها و مجموعه ها دنبال یه روش کم هزینه و مفید برای تبلیغ هستندچاپ لیوان دسته و داخل رنگی جزو محصولاتی است که شما عزیزان انتخاب می کنید چه طرحی روی آن قرار گیرد.این محصول میتواند کمک زیادی به کسب و کار شما کند و در جنبه تبلیغاتی بسیار مفید است.

 چاپ عکس روی لیوان حرارتی، اکلیلی، ساده، رنگی:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی یا ماگ این روزها یکی از ماندگارترین و شیک‌ ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود. ماگ جادویی ارزان یکی از انواع جذاب ماگ سرامیکی است که هنگام پر شدن با مایع داغ تغییر رنگ می دهد. و عکس چاپ شده ظاهر میشود.

نوین گرافیک بازدید : 58 یکشنبه 21 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل ارزان | خرید پیکسل | چاپ پیکسل تبلیغاتی در این نوع نیز سفارش طرح دلخواه روی پیکسل  چاپ می گردد قبول سفارش چاپ روی پیکسل فوری از یک عدد تا تعداد بالا برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

پیکسل مگنتی

نوین گرافیک بازدید : 57 شنبه 20 خرداد 1402 نظرات (0)

پیکسل خام، یکی ازقدیمی ترین  محصولات عرضه شده درچاپ و تبلیغات نوین گرافیک است. با کمک پیکسل خام شما می توانید شروع به تولید انواع و اقسام پیکسل کنید.پیکسل خام سوزنی 44 میلیمتری پرطرفدارترین در خانواده پیکسل ها بوده که بخش زیادی از سفارشات را شامل می شود . از دیگر ملزومات چاپ پیکسل :پیکسل خام جاکلیدی , پیکسل خام مگنتی,دستگاه پیکسل زن ,طلق ,کاغذ,قالب دستگاه پیکسل زن,کاتر پیکسل میتوان نام برد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

قیمت پیکسل خام

نوین گرافیک بازدید : 69 یکشنبه 14 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ  می باشد. این لیوان ها به علت کیفیت بسیار بالا و قیمت چاپ لیوان پایین قابلیت چاپ لوگو و هر نوع عکس با هر نوع درجه ی رنگ را دارد.

چاپ لیوان

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ لیوان حرارتی یا چاپ لیوان جادویی از دیگر انواع چاپ لیوان می باشد که ویژگی بسیار جذاب آن از روی نام آن پیداست بدین معنی که با ریختن آب و یا مایع داغ داخل آن  و طرح چاپ شده روی آن نمایان می شود ازین حیث این مدل لیوان حرارتی یا لیوان جادویی نام گرفته است.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

 چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یک ابزار تبلیغاتی عالی هستند. هر محصول و خدمتی می‌تواند از این طریق تبلیغ شود. امروز اکثر مجموعه‌ها به دنبال راهی برای تبلیغات کم هزینه هستند. چاپ لیوان دسته و داخل رنگی ، یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات است.

چاپ روی لیوان دسته قلبی:

چاپ لیوان دسته قلبی این روزها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. خیلی از افراد علاقمند به استفاده از لیوان ها و ماگ های منحصر به فرد هستند و می خواهند هر روز که از خواب بیدار می شوند در لیوان های شخصی خود چای و قهوه بنوشند و از آن‌ها لذت ببرند.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه و همچنین تولید لیوان تبلیغاتی به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی بسیار عالی و کاربردی مطرح بوده و بیشترین میزان استفاده را داشته است.برای ثبت سفارش در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 59 شنبه 13 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل سوزنی:

پیکسل سوزنی یا همان پیکسل سنجاقی پرکاربردترین نوع پیکسل موجود در بازار است که کاربردهای بسیار گسترده ای در تبلیغات شرکت ها و استارتاپ ها و مدارس و فروشگاه ها و... دارد. نوین گرافیک چاپ پیکسل سوزنی را با بالاترین کیفیت ممکن و با کمترین قیمت با طرح دلخواه شما انجام میدهد. نمونه کارهای چاپ پیکسل سوزنی عمده را میتوانید در سایت نوین گرافیک ببینید .برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

از جمله روش های نوین و اثرگذار تبلیغات می توانیم به چاپ پیکسل جاکلیدی اشاره کنیم.. به جهت اندازه،شکل و زیبایی ظاهر آن می تواند در بیننده امروزی که کمتر حاضر است وقت خود را صرف مشاهده تبلیغ و خواندن متنون طولانی کند، اثرگذاری ویژه داشته باشد.

سفارش چاپ پیکسل

چاپ پیکسل مگنتی:

پیکسل مگنت دار یا آهن ربایی نوع دیگری از انواع چاپ پیکسل می باشد. از پیکسل های مگنتی مغناطیسی را میتوانید جهت الصاق بر روی محصولاتی که از جنس فلز هستند استفاده کنید . که برای استفاده در آشپزخانه یا سطوح فلزی مثل روی یخچالی و … استفاده میشود.

چاپ پیکسل تبلیغاتی یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد.این روش در انتقال یک پیام تبلیغاتی که حتی جنبه تجاری نیز نداشته باشد و همچنین به عنوان هدیه بسیار موثر و عامه پسند تر بوده که به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود می نماید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 24 جمعه 12 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به صورت تخصصی ارائه دهنده محصولات و ملزومات چاپ پیکسل مانند:پیکسل خام سوزنی-پیکسل خام جاکلیدییکسل خام مگنتیدستگاه پیکسل زن-کاتر پیکسل - قالب پیکسل و … می باشد. در مجموعه نوین گرافیک جهت رفاه حال مشتریان و تضمین قیمت و کیفیت محصولاتمان در بازار رقابتی در صورت نارضایتی مشتری به هر دلیل عودت محصول را میپذیریم .برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا -پیام بگذارید.

دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام

نوین گرافیک بازدید : 25 چهارشنبه 10 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ پازل با اهدافی از قبیل بازی و سرگرمی، تزئینی،چاپ پازل تبلیغاتی و … انجام میگیرد. در سال های اخیر چاپ با طرح دلخواه بسیار پر طرفدار شده است. ما در مجموعه نوین گرافیک امکان چاپ پازل مقوایی-چاپ پازل چوبی - چاپ پازل مغناطیسی -چاپ پازل قلبی و... در ابعاد مختلف و با قیمت مناسب رو فراهم کردیم تا شما عزیزان بتوانید چاپ پازل فوری با طرح دلخواه خودتون که امکان تهیه آن در بازار آزاد وجود ندارد رو داشته باشید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ پازل

چاپ تابلو موزیکال و تابلو آسمان شب:

چاپ عکس و طرح دلخواه شما با موزیک دلخواه شما روی تابلوهای موزیکال و این هدیه سفارشی رو به فرد موردعلاقت تقدیم و حسابی سورپرایزش کن.تابلو موزیکال یا تابلو آسمان شب در سایز های مختلف در نوین گرافیک موجود است.

نوین گرافیک بازدید : 16 سه شنبه 09 خرداد 1402 نظرات (0)

در بازار مد و پوشاک ، تیشرت به دلیل سبکی و راحتی نقش پر رنگی ایفا می کند و در بین انواع تیشرت نیز چاپ تیشرت جایگاه ویژه ای میان مردم دارد.یکی از مهمترین اهداف چاپ تیشرت تبلیغاتی ،بالا بردن راندمان اقتصادی شرکت و افزایش فروش محصولات می باشد.چاپ روی تیشرت با اهداف تبلیغی یا سیاسی انجام می پذیرد به این صورت که با چاپ عکس، طرح ، لوگو ، متن و شعارهای تبلیغی – سیاسی و … که اهداف خود را به جامعه نمایش میدهیم.چاپ عکس روی تی شرت فوری عموما به رنگ سفید در نوین گرافیک چاپ میشودکه با استفاده از تکنیک چاپ سابلیمیشن (sublimation) طراحی و انجاک می‌شود. 

چاپ روی لباس دخترانه

چاپ فندک:

چاپ روی فندک که بسیار خوش دست و سبک است. چاپ روی فنک که مناسب هدیه دادن و تبلیغات است.اگر به دنبال فندکی جیبی مناسب هستیددر نوین گرافیک انواع فندک مانند:چاپ فندک شارژی -چاپ فندک سه کاره -چاپ فندک زیپو با عکس دلخواه و اختصاصی موجود است.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 22 دوشنبه 08 خرداد 1402 نظرات (0)

انتخاب هدیه یکی از معضل هایی است که موقع خرید هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه ازدواج و خلاصه خرید هر هدیه مناسب و خاص بهش بر می خوریم. با چاپ روی لیوان به سلیقه خودتان طراحی کنید ما آن را با بهترین کیفیت و ماندگاری روی لیوان چاپ میکنیم.

چاپ لوگو روی لیوان

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ لیوان سفید ساده پرطرفدارترین لیوان سرامیکی جهت چاپ می باشد. این لیوان ها کیفیت بسیار بالائی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند. و همچنین قیمت چاپ لیوان ارزان وکیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی تبلیغاتی می تواند بهترین هدیه برای معرفی شرکت و یا خدمات شما باشد.یکی از محصولات شیک و زیبای مجموعه نوین گرافیک میباشد که در رنگهای متنوع موجود است.

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی یکی از لیوان های پرطرفدار درمجموعه نوین گرافیک می باشد. لیوان جادویی در ابتدا مشکی رنگ بوده و طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از آنکه در این لیوان ها آب جوش و یا چایی داغ ریخته شود سطح لیوان ظرف چند ثانیه سفید شده و طرح دلخواهتان که زیر آن چاپ شده نمایان می شود. 

لیوان دسته قلبی:

 تفاوت چاپ لیوان دسته قلبی  با لیوان های ساده در قلبی  بودن دسته آن می باشد. این لیوان در رنگهای مختلف به صورت لیوان دسته وداخل رنگی دسته قلبی موجود است.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه شما روی لیوان سرامیکی (ماگ) در تعداد تک و تیراژچندتایی با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود با بهترین کیفیت چاپ لیوان فوری در کشور برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 22 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)

همواره روش های تبلیغ درحال تغییر و تحول بوده است. از جمله روش های نوین و اثرگذار می توانیم به چاپ پیکسل اشاره کنیم.از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها جهت تبریک مناسبت ها و رویداد ها، تصویر شخص یا مکان‌های زیبا وخاطره انگیز، درج برند شرکت، و بسیاری از این موارد، می توان از چاپ پیکسل فوری استفاده کرد. چاپ پیکسل در تهران صرفا جهت تبلیغات استفاده نمی شوند، بلکه می توانند انتقال دهنده نماد و یا پیام مهم و موثری باشند.در یک دسته بندی کلی پیکسل را  می توانیم به سه دسته ی چاپ پبکسل سنجاقی ، چاپ پیکسل مگنتی وچاپ پیکسل جاکلیدی تقسیم بندی کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

پیکسل مدرسه

چاپ پیکسل سوزنی:

رایج ترین محصول در انواع پیکسل، پیکسل سوزنی سنجاقی است. این محصول بیشتر روی پوشاک و پارچه متصل می شود و محدودیتی از نظر رنگ برای چاپ پیکسل سنجاقی وجود ندارد. سایزبندی موجود برای این محصول شامل ۴۴ و ۵۸ میلیمتر است. 

چاپ پیکسل مگنتی:

این محصول در طرح ها و ابعاد مختلفی طراحی و چاپ می شود و شما مطابق با قیمت چاپ پیکسل که جهت انجام این امر در نظر گرفته اید، می توانید نمونه مناسب را جهت چاپ پیکسل آهنربایی انتخاب کنید.که مناسب برای سطوح فلزی مانند یخچال و پنجره است.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی بیشتر برای قراردادن تبلیغات و برند سازمان و همچنین هدیه به افراد یا شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نوین گرافیک بازدید : 22 شنبه 06 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که سالهاست در زمینه تولید پیکسل خام، در انواع مختلف از جمله پیکسل خام سوزنی، پیکسل خام مگنتی و پیکسل خام جاکلیدی فعالیت می کند دستگاه پیکسل زن یا دستگاه چاپ پیکسل یکی از ملزومات چاپ پیکسل و پیکسل خام می باشد.از دیگر ملزومات چاپ پیکسل می توان به قالب پیکسل، دستگاه کاتر ایرانی؛ دستگاه کاتر چینی  ,کاغذ و... اشاره کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 18 پنجشنبه 04 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی:

ماگ در وقاع یک نوع لیوان است که برای نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد.چاپ روی لیوان یکی از پرکاربردترین قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی است که دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد .

چاپ لیوان فوری

چاپ لیوان حرارتی:

ماگ و لیوان های سرامیکی حرارتی به دلیل جذابیتی که دارند یکی از پرفروش ترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شوند هنگام ریختن نوشیدنی داغ درون آنها چاپ روی بدنه ظاهر می گردد و نمایی جذاب و زیبا ارائه می دهد .این نوع قابلیت چاپ لوگو و برند مربوطه بر روی آن  امکانپذیر است که می توان از آن به عنوان هدیه ای ویژه در مراسمات و سالگردهای مختلف استفاده نمود .

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی کاملاً شبیه لیوان های سرامیکی سفید است و هیچگونه فرقی با آن ندارد فقط با این تفاوت که دسته و سطح داخلی آن با رنگ های متنوع تزیین شده است که زیبایی لیوان را دوچندان می‌کند و سطح بیرونی لیوان کاملا سفید و یکدست است.

چاپ بر روی لیوان دسته قلبی:

این لیوان کاملا مشابه لیوان سرامیکی سفید است و هیچگونه تفاوتی با لیوان سرامیک دسته و بدنه داخل رنگی ندارد و تنها وجه تمایز آن با این دو مدل لیوان ظاهر قلبی شکل دسته آن است که به خاطر شکل خاص و ویژه آن که مشابه قلب است و ظاهری بسیار زیبا و شکیل به لیوان می بخشد .

چاپ روی لیوان تبلیغاتی:

چاپ روی لیوان تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با بودجه‌ای کم، می‌توانید کالایی را تهیه کنید که برای مخاطب بسیار کاربردی است. کارآیی هدیه و نداشتن تاریخ انقضا، یکی از مهم‌ترین نکات در تهیه هدیه تبلیغاتی است. 

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید انواع چاپ لیوان با تصاویر دلخواه یا عکس های شخصیتان را بر روی انواع لیوان های سفید ساده ،لیوان جادویی ،لیوان دسته و داخل رنگی و … با بهترین کیفیت چاپ و با بهترین قیمت چاپ عکس روی لیوان چاپ کنید.

نوین گرافیک بازدید : 24 چهارشنبه 03 خرداد 1402 نظرات (0)

یکی دیگر از روش های جذاب و ارزان و به صرفه جهت تبلیغات برند و کسب و کار شما چاپ پیکسل و ارائه به مخاطبان و مشتریان می باشد.

پیکسل سوزنی :چاپ پیکسل سوزنی سایز 44 میلیمتر وچاپ پیکسل سوزنی سایز 58 میلیمتر دو طرف فلزی تولید شده است. شما می توانید پیکسل را به کوله پشتی ، لباس و یا کیف خود متصل نمایید.

پیکسل فوری

چاپ پیکسل جاکلیدی:

از چاپ پیکسل جاکلیدی می توان به عنوان جاکلیدی در کنار دسته کلیدها استفاده نمود که شما می توانید لوگو و یا طرح های تبلیغاتی کسب و کارتان را روی آن چاپ نمایید که ابزار تبلیغاتی جذاب و موثری می باشد.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.که موارد استفاده آن چسباندن روی سطوح فلزی میباشد.

یکی از بهترین محصولات هدایای شرکتی،چاپ روی پیکسل‌ است که راهی عالی برای به رسمیت شناختن برند شما هستند. این به این دلیل است که لوگو شما هر بار که به لباس یا کیف مشتری شما بسته شود،دیده‌می‌شود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتسا-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 19 شنبه 30 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پیکسل خام سوزنی :

یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین موادی است که در چاپ پیکسل مورد استفاده قرار میگیرد. جنس به کار رفته در پیکسل خام سوزنی فلز بوده که به دو بخش رویی و پشتی تقسیم می شود.و به وسیله دستگاه پیکسل زن دوطرف پیکسل پرس میشود.

قیمت پیکسل خام با سوزن یک تیکه

پیکسل خام جاکلیدی:

پیکسل خام جاکلیدی از ساده‌ترین و ارزانترین محصولاتی است که می‌توان طرح اختصاصی بر روی آن چاپ کرد. این پیکسل در تبلیغات بسیار پر طرفدار است.

پیکسل خام مگنتی:

پیکسل مگنتی خام سایز 44 ,پیکسل مگنتی خام سایز 58 در انواع پیکسل خام مگنتی واشری,پیکسل خام مگنت پنهان در نوین گرافیک موجود است و بروی سطوح فلزی نصب میشود.

در مجموعه نوین گرافیک انواع مختلفی از پیکسل خام ,دستگاه پیکسل زن,قالب پیکسل ,کاتر پیکسل با کیفیت بالا ارائه میشود. مواد خام پیکسل در هر تیراژی و با سریع ترین زمان ممکن تحویل مشتریان می شود. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 20 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

اگر بدنبال هدیه ای خاص هستید ما به شما فندک را پیشنهاد میکنیم هدیه خود را با چاپ روی فندک خاص و درخشان کنید.چاپ عکس روی فندک یک هدیه جدید و بسیار جذاب است که با چاپ عکس خودتان روی فندک میتوانید فندک شیک و اختصاصی خودتان را داشته باشید.انواع فندک :فندک شارژی - فندک زیپو - فندک بنزینی که با کیفیت عالی در نوین گرافیک موجود است.

لوگو

 چاپ کارت ویزیت یکی از انواع تبلیغات چاپی می باشد که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند. برای همین قیمت کارت ویزیت برای این افراد بسیار مهم می باشد. هزینه چاپ کارت ویزیت را با توجه به انواع آن متقاوت است .آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک خدمات چاپ کارت ویزیت را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان به انجام می رساند.همچنین چاپ فوری کارت ویزیت مانند: سلفون،گلاسه، لمینت، کتان و پی وی سی و... برای شما عزیزان انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 19 سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

اگر به دنبال یک تیشرت خاص و منحصر به‌ فرد می گردید، چاپ روی تیشرت فوری می تواند انتخاب شایسته شما باشد. جنس پارچه چاپ عکس روی تیشرت از نوع نخ پنبه و اسپان می باشد. کسانی که به دنبال یک محصول خوب و با کیفیت میگردند. چاپ روی تیشرت طرح دلخواه زیبا که دارای تن خور مناسب و کیفیت عالی می باشد را می توانید از مجموعه نوین گرافیک تهیه فرمایید.

چاپ اختصاصی لباس

قیمت چاپ روی تی شرت 

تبلیغات بر روی چیزی که همیشه همراه آدم باشد یا بتواند برای او کاربرد داشته باشد مناسب است.  لباس و پوشاک تبلیغاتی از گذشته تا کنون جزو نیاز اساسی هر شخص بوده است. مدتی است که چاپ تی شرت  و تبلیغات بر روی لباس و پوشاک در بازاریابی و تبلیغات رواج پیدا کرده است.

طراحی تی شرت با طرح های خاص و زیبا توانسته علاقه بسیاری از جوانان و نوجوانان را به خود جلب کند. به همین خاطر چاپ تیشرت به یکی از راه های کسب درآمد برای برخی از افراد تبدیل شده است،برای ثبت سفارش چاپ تیشرت طرح دلخواه با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 23 دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

در صورتی که شما میخواهید عکس یا لوگو و یا برند را روی لیوان خود چاپ کنید بهترین حالت چاپ لیوان سفید سرامیکی با ارزانترین قیمت در بازار عرضه شده و کلیه خدمات چاپی نیز در همین مجموعه به صورت  رقابتی انجام میگیرد.

چاپ لیوان

لیوان تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس آنها دارای انواع مختلفی میباشند , کارشناسان امور تبلیغاتی از انواع لیوان جهت تبلیغات محصولات و برند بر روی لیوان های تبلیغاتی چاپ میکنند .

چاپ لیوان حرارتی جادویی:

لیوان حرارتی یا جادویی :لیوان حرارتی نیز جز لیوان سرامیکی میباشد با این تفاوت که در حالت سرد ساده و بدون چاپ هستند و موقع ریختن آب گرم یا هر نوشیدنی گرم با حرارت آن رنگ لیوان تغییر کرده و چاپ نمایان میشود.انواع لیوان حرارتی:لیوان حرارتی دسته ساده ,لیوان حرارتی دسته قلبی ,لیوان حرارتی اکلیلی در نوین گرافیک موجود میباشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یکی از بهترین و پرفروشترین هدیه تبلیغاتی به حساب می آید. این لیوان سرامیکی دارای دسته و داخل رنگی میباشد.که قابل استفاده در محل کار،ماشین و منزل می باشد و به این دلیل به عنوان یک هدیه شخصی همیشه همراه مخاطب شما بوده و تبلیغات شما همیشه همراه آنها می باشد.

چاپ روی زیر لیوانی:

چاپ روی زیر لیوانی یکی دیگر از خدمات تبلیغاتی نوین گرافیک می باشد.جنس این زیر لیوانی ها از ام دی اف می باشد. کیفیت چاپ روی زیر لیوانی ها بسیار مطلوب می باشد و کلیه رنگ زنده و درخشنده می باشد. قطر و فضای قابل چاپ زیر لیوانی ۱۰ سانتیمتر می باشد.

مجموعه نوین گرافیک یکی از تولید کنندگان لیوان تبلیغاتی میباشد کلیه لیوان تبلیغاتی این مجموعه با قابلیت چاپ بوده و امکان سفارش چاپ لیوان با تصاویر دلخواه در تعداد پایین هم حتی یک عدد وجود دارد.برای ثبت سفارش چاپ لیوان فوری با 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 20 یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پیکسل با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.امروزه پیکسل ها علاوه بر سنجاقی به شکل پیکسل آهن ربایی و پیکسل جاکلیدی نیز درست میشوند و به جای سنجاق در پشت آن از آهن ربا و برای چسباندن روی قسمت های فلزی به خصوص یخچال استفاده میشود.و از زنجیر آویز برای کلید و آویز کردن به کیف و ...استفاده میشود.مزیت مهم چاپ پیکسل‌ها دوام مناسب و شیک بودن اونها در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی است. شرکت‌ها میتوانند روی هر پیکسل برند و لوگوی خود را رو ثبت کنن تا هربار که افراد از پیکسل استفاده میکنند، برند موردنظر در معرض دید عموم قرار بگیرد. طرح خلاقانه و زیبای یه پیکسل میتواند تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.برای ثبت سفارش چاپ پیکسل نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل

نوین گرافیک بازدید : 17 شنبه 23 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل، یکی از پرطرفدارترین محصولات چاپی این روزهاست که پیکسل نوین گرافیک بستر مناسبی خرید پیکسل عمده شده است.به علت حجم بسیار زیاد تولید پیکسل در نوین گرافیک  ملزومات و مواد اولیه به شکل عمده و در سطح کلان مانند: خرید پیکسل خام , دستگاه پیکسل زن ,قالب پیکسل ,کاتر پیکسل و...موجود است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 18 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ پرچم رومیزی با طرح دلخواه از دیگر خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می توانید هر طرحی و لوگو که دوست دارید روی پرچم های رومیزی چاپ کنیدپرچم رومیزی برای نمایش لوگو و برند هر کسب و کاری محسوب می شود.

خرید و قیمت چاپ مستقیم عکس دلخواه روی فندک :

چاپ فندک شارژی تبلیغاتی میتواند یک هدیه خاص و منحصر به فرد جهت تبلیغ برند شما باشد به اینصورت که میتوانید در مجموعه هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک برند خود را به صورت چاپ روی این محصول سفارش دهید و به مخاطبانتان هدیه دهید تا همیشه برندتان در معرض نمایش باشد.یا بصورت شخصی برای خود و دوستانتان یا چاپ روی فندک با عکس دلخواه سفارش دهید.چاپ فندک زیپو و چاپ فندک سه کاره یکی از بهترین برندهای فندک نوین گرافیک است که میتوانید چاپ طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید. 

چاپ فندک

برای ثبت سفارش انواع هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 21 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ عکس روی تیشرت | همه سایز | آستین کوتاه و بلند

چاپ تیشرت طرح دلخواه شما یک از خدماتی است که در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک ارائه میکنیم.چاپ عکس روی تی شرت فوری به شما این امکان را میدهد که بتوانید. متناسب با مناسبت های خود  انواع لوگو  یا متن و یا انواع عکس دلخواه خود سفارش داده تا ما برای شما  چاپ و ارسال کنیم. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا-پیام بگذارید.

چاپ عکس روی تی شرت فوری

چاپ پازل :

نوین کرافیک ارائه انواع چاپ پازل :چاپ پازل مقوایی, چاپ روی پازل قلبی , چاپ پازل چوبی ,چاپ پازل چرمی ، چاپ پازل مغناطیس ,به صورت فوری و ارزانترین قیمت است.چاپ عکس روی پازل چوبی تبدیل عکس به پازل با کیفیت بالا در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک در کمترین زمان با بهترین کیفیت انجام می گیرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ -تلگرام-ایتا-پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 19 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

از لیوان سرامیکی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود. از اینرو لیوان سرامیکی تبلیغاتی را می توان یکی از انواع پرطرفدار لیوان های تبلیغاتی به حساب آورد.خرید لیوان سرامیکی تبلیغاتی به جهت استفاده روزانه و بسیار کاربردی که دارند، از سوی شرکت های مختلف برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی ترجیح داده شده و سفارش خرید داده می شوند.قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی پایین است که باعث شده تا به عنوان یک محصول تبلیغاتی شیک و مقرون به صرفه مطرح باشند. انتخاب لیوان تبلیغاتی دارای طول عمر بالا  هستند و قیمت نسبتاً ارزانی دارند. این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت تکرنگ یا چند رنگ تفکیکی را دارد  و رنگ بیرون و داخل آن بر اساس سفارش قابل تغییر می باشد و میزان تاثیرگذاری نسبتاً خوبی هم بر روی مخاطب هدف دارد انواع لیوان تبلیغاتی:چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان د سته وداخل رنگی,چاپ لیوان سرامیکی سفید,چاپ لیوان دسته قلبی,چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی ,چاپ لیوان فول رنگ و...در نوین گرافیک موجود است.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 21 دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل سوزنی به تنهایی با یک سنجاق زیبایی خاصی را به مانتو، پیرآهن، کیف، شال ها داده است. پیکسل های گرد یا دایره ای اولین نوع بودند که بسیار معروف شدند. امروزه جوانان از پیکسل از آن جهت که معرف و مروج رنگ ها، نمادها و جملات برتر و یا تصاویر اسطوره و شخصیت های قهرمانان مانند پیکسل طرح اختصاصی هستند بسیار استفاده می کنند.

پیکسل مگنتی

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای هدیه یا چاپ پیکسل تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.سفارش چاپ طرح یا عکس دلخواه روی پیکسل جاکلیدی نیز انجام میگیرد و تفاوت در اتصال زنجیر و حلقه که حالت جاکلیدی را به آن می دهد است.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی سفارشی در چندسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند.مصارف استفاده از پیکسل مگنتی برای چسباندن روی یخچال و هر سطح فلزی است. چاپ پیکسل مگنتی در ۲ سایز ۴۴ میلی متری و ۵۸ میلی متری می باشد.

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است . امروزه برای بازاریابی و شناخت خود و کسب و کارتان میتوانید از راه های بیشماری استفاده کنید. یکی از این راه ها میتواند دادن هدایای تبلیغاتی مانندچاپ روی پیکسل فوری است.قیمت چاپ روی پیکسل نسبت به تعداد سفارش شما مشتریان مشخص میشود .تعداد بالاتر هزینه بسیار پایین می آید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام- ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 20 شنبه 16 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پخش عمده پیکسل خام جاکلیدی مگنتی سوزنی پلاستیکی

یکی از مزیت های پیکسل خام سوزنی قیمت مناسب و مقرونه به صرفه آن است. به طوری که می توان آن را در تیراژ انبوه برای مصارف تبلیغی سفارش داد.پیکسل سوزنی در دو سایز پیکسل سوزنی خام سایز 44 ,پیکسل سوزنی خام سایز58 موجود میباشد.

کاربردی بودن چاپ پیکسل جا کلیدی سبب می شود تا پیام های تبلیغاتی به خوبی به مشتری منتقل شود.برای تولید این نوع پیکسل به پیکسل خام جاکلیدی نیاز داریم که در دونوع پیکسل جاکلیدی یک طرف چاپ و پیکسل جاکلیدی خام دو طرف چاپ در نوین گرافیک موجود میباشد.

پیکسل مگنتی خام از دیگر انواع مواد خام چاپ پیکسل بوده این محصول با مگنت توکار و یا بیرون کار به صورت عمده عرضه می‌شود.دارای زیره و رویه با کیفیت، پرس عالی، سطح یک دست و سازگار با قالب‌های مختلف دستگاه‌های پیکسل زن است.

ما در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  علاوه بر مواد خام پیکسل و پخش عمده پیکسل خام ابزارهای دیگری که برای تولید پیکسل نیاز دارید را داریم. از جمله آنها می توان به طلق پیکسل، دستگاه پیکسل زن، جوهر، کاتر و کاغذ اشاره کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ,تلگرام,ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 27 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان 

چاپ لیوان تبلیغاتی ، یکی از بهترین محصولات کاربردی در عرصه هدایای تبلیغاتی می باشد.چاپ لیوان با تصاویر دلخواه با استفاده از شرکت چاپ و طراحی نوین گرافیک خیلی راحت و سریع انجام میشود. ما در چاپ لیوان , تصویر و لوگو و یا طرح دلخواه خود را با توجه به سلیقه و ایده های شما بر روی لیوان های تبلیغاتی چاپ میکنیم .

چاپ لیوان فوری

چاپ لیوان سفید سرامیکی :

لیوان سفیدسرامیکی از جمله لیوان های بسیار پرطرفدار و محبوب حوزه تبلیغات است چون به لحاظ چاپ محدودیت رنگ ندارد و امکان چاپ بی نظیر و با کیفیتی هم بر روی آن اعمال می شود.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان جادویی موقع ریختن آب گرم یا هر نوشیدنی گرم با حرارت آن رنگ لیوان تغییر کرده و چاپ نمایان میشود. به همین علت به آنها لیوان حرارتی یا لیوان جادویی می گویند.

قیمت چاپ روی لیوان:

قیمت لیوان تبلیغاتی را رنگ و مدل لیئان وتعداد سفارش آن تعیین می کند .برای دریافت قیمت لیوان با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

مجموعه نوین گرافیک ارائه دهنده انوع لیوان سرامیکی میباشدچاپ روی لیوان فوری در هر تیراژی قابل سفارش میباشد . برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 24 پنجشنبه 24 فروردین 1402 نظرات (0)

چاپ تیشرت فوری:

چاپ تیشرت یکی از پرفروشترین هدیای تبلیغاتی مجموعه نوین گرافیک است.با توجه به اینکه تیشرت ها در معرض دید قرار داند، شما با یک طرح هوشمندانه می توانیدچاپ تیشرت ارزان را به یک ابزار تبلیغاتی مناسب تبدیل نمایید. تیشرت تبلیغاتی یکی از پرطرفدار ترین البسه تبلیغاتی می باشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

چاپ فندک

چاپ فندک:

فندک همواره برای بسیاری از آقایون و خانم جذاب است.به همین جهت در مواقع هدیه دادن، بسیاری از افراد گزینه ی چاپ روی فندک را انتخاب می کنند. در امور تبلیغاتی هم بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها استفاده از این عنصر تبلیغاتی را در اولویت امور خود قرار می دهند.انواع چاپ فندک در مجموعه نوین گرافیک :فندک شارژی - فندک سه کاره - فندک زیپو و...که از کیفی بسیار بالایی برخودار هستند.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 24 سه شنبه 22 فروردین 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان از آن دست هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند که به حوزه‌های کاری خاصی محدود نشده و برای همه کسب‌وکارها امکان پباده سازی و اجرا هستند .انواع چاپ لیوان :چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان سفید,چاپ لیوان دسته وداخل رنگی ,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی,چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان سفید دسته قلبی,چاپ لیوان دسته قلبی رنگی و...از آنجایی که مشتریان همیشه کمترین قیمت را برای خرید لیوان تبلیغاتی ماگ جستجو می کنند پیشنهاد میشود حتما لیوان سرامیکی تبلیغاتی را قبل از خریدن مشاهده و از کیفیت آن مطمئن شوید .

چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ لیوان حرارتی:

این ماگ حرارتی دارای ویژگی منحصر بفرد و خاصی است که در حالت عادی رنگ بدنه ماگ جادویی مشکی است و با قرار دادن مایعات و نوشیدنی های داغ درون آن به ارامی شاهد نمایان شدن عکس و طرح چاپ شده روی ان خواهید بودماگ حرارتی یکی از خاصترین و مقرون به صرفه ترین هدایاست برای شما و عزیزانتان است.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

یکی دیگر از سری محصولات ماگ مجموعه نوین گرافیک چاپ روی لیوان رنگی درچند رنگ زیبا و متنوع می باشد که دسته وداخل لیوان رنگی میباشد.

چاپ لوگو روی لیوان و معرفی کسب و کار ها به وسیله چاپ بر روی ماگ شیوه ای نوین برای گسترش کسب و کار های  می باشد. چاپ لیوان ماگ تبلیغاتی ارزان اغلب به منظور هدایای تبلیغاتی و برای تشکر از مشتریان، کارمندان و یا اهدای کادو به دوستان عرضه می شود. چاپ لیوان تبلیغاتی ماگ اغلب بصورت تک عددی نیز انجام می شود.البته چاپ لیوان فوری نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد و باید به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 20 یکشنبه 20 فروردین 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل فوری:

چاپ پیکسل وسیله تزیینی برای معرفی حرفه وشغل و همچنین در اردوهای دانشجویی و دانش آموزی واز طرفی در همایشها و سمینارها و نمایشگاهها بسیار پرکاربرد است.

چاپ پیکسل با طرح دلخواه

چاپ پیکسل سوزنی :در چاپ پیکسل سنجاقی سطح رویی متشکل از بخش فلزی، کاغذ مخصوص چاپ شده و طلق پلاستیکی به عنوان پوشش محافظ است. بخش پشتی نیز از یک ورق فلزی و سوزن سنجاقی تشکیل شده است. تمامی این موارد پرس شدن با دستگاه پیکسل زن  منجر به فرایند چاپ پیکسل می شود.

چاپ پیکسل مگنتی:

یکی دیگر از انواع رایج چاپ پیکسل مگنتی است. پیکسل های مگنتی انتخاب بسیار خوبی برای ساخت آلبومی از عکس های خاطره انگیز خانوادگی و قرار دادن آن روی یخچال یا کمد های فلزی است.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد. پیکسل جاکلیدی این نوع پیکسل دارای قسمت های مختلف حلقه فلزی برای نگه داشتن کلید و زنجیر ,صفحه رویه پیکسل که فلزی است و کاغذ چاپ شده روی آن قرار میگیرد و در آخر با سلفون روی آن پرس میشود,پشت پیکسل  که با قطعه پلاستیکی سخت چفت میشود.

قیمت چاپ پیکسل:

قیمت چاپ پیکسل به تیراژ یا تعدادپیکسل - نوع و سایز که قیمت پیکسل جاکلیدی بیشترین و سوزنی کمترین قیمت را داردوعوامل دیگر مانند مات و براق بودن در تعیین قیمت نهایی نقش دارد که در  لیست قیمت شرکت نوین گرافیک  ارائه شده است.

چاپ روی پیکسل یکی از بهترین محصولات سایت نوین گرافیک برای تبلیغات کسب و کار ، برند ، محصولات شما و … است که میتوانید به همراه محصولتان بعنوان هدیه به مشتریان یا خانواد خود را سورپرایز کنید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ- تلگرام -  پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 28 شنبه 19 فروردین 1402 نظرات (0)

برای انجام چاپ پیکسل  ما به پیکسل خام نیاز داریم.یکی از مزیت های پیکسل قیمت مناسب و مقرونه به صرفه آن است. به طوری که می توان آن را در تیراژ انبوه برای مصارف تبلیغی سفارش داد.

پیکسل خام

پیکسل خام سوزنی:

از پیکسل سوزنی خام برای چاپ پیکسل سوزنی استفاده میشود پیکسل سوزنی بیشتر برای چاپ پیکسل تبلیغاتی -برای نصب روی لباس /کیف/کفش و...استفاده میشود.

پیکسل خام جاکلیدی:

چاپ جاکلیدی یک محصول پر استفاده و کاربردی می‌باشد.برای معرفی حرفه وشغل و همچنین در اردوهای دانشجویی و دانش آموزی واز طرفی در همایشها و سمینارها و نمایشگاهها و... بسیار پرکاربرد است.

پیکسل خام مگنتی:

علاوه بر چاپ عکس روی مگنت یخچالی، می توانید با خرید پیکسل مگنتی مورد نظرتان یا سفارش طرح دلخواهتان آنها را روی کمدهای فلزی موجود در آشپزخانه، حمام، دستشویی، اتاق و … بچسبانید.

سفارش فروش پیکسل خام با هر تعدادی که بخواهید در نوین گرافیک امکان پذیر است و بعد از سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسد. شما برای سفارش پیکسل خام و دستگاه پیکسل زن میتوانید از طریق شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ ثبت سفارش کنید.

نوین گرافیک بازدید : 24 پنجشنبه 17 فروردین 1402 نظرات (0)

چاپ پازل :

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک چاپ لوگوی روی پازل و هدیه دادن آن به مشتریان و دوستان است که با چیدن و درست کردن آن تصویر و نام شما در ذهن آنها حک خواهد شد.برای تبدیل عکس به پازل محدودیتی وجود ندارد، فقط کافیست کیفیت عکسی که انتخاب می‌‌کنیدمناسب باشدو برای ما ارسال کنید .چاپ روی پازل در همه سایزی و شکلهای مختلف موجود است.

چاپ پازل

چاپ پرچم فوری:

چاپ پرچم رومیزی یکی از راهکارهای نمایش ارزش و اقتدار آرم و لوگوی یک شرکت است پرچم های رومیزی بیشترین مورد استفاده برای هر شرکت و نهادی برای دیده شدن بهتر برند و نشان آن مجموعه است.چاپ پرچم با لوگو و آرم شرکت ،کسب و کار بروی میز کارتان علاوه بر زیبای و البته حس اعتماد باعث برندسازی خواهد شد. پرچم رومیزی در سمینارها ، همایش ها و جشنواره ها درخشش خاصی خواهد داشت.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 42 شنبه 28 دی 1398 نظرات (1)

پیکسل سوزنی خام ایرانی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.


پیکسل خام سوزنی ایرانی

پیکسل خام سوزنی ایرانی تولید شده توسط شرکت نوین گرافیک بسیار با کیفیت بوده و ضمانت بازگشت کالا را دارد .

این محصول با افتخار ایرانی از مرغوب ترین فلز موجود، تولید شده که سوزن تیز و محکم درجه یک وارداتی به همراه طلق شفاف درجه یک وارداتی مارک پاندا دارد .
“ما محصولمان را تضمین کیفیت میکنیم به طوری که یک عدد خرابی چه در محصول خام و چه در هنگام مونتاژ وجود نداشته باشد “.

 

پیکسل خام ایرانی ارزان

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • چاپ لوگو روی لیوان سفید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ تیشرت ارزان برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل خام (ایرانی/چینی)برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • پیکسل جاکلیدی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ لیوان سرامیکی ساده برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ طرح روی لیوان شماره ثبت سفارش 09904534705
  • پیکسل خام جاکلیدی چینی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ عکس روی لیوان سرامیکی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل خام جاکلیدی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ روی تیشرت برای ثبت سفارش این محصول با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام برای سفارش محصول با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل با کیفیت برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل کتاب برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن /مواد خام پیکسل برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • چاپ لوگو روی تیشرت برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • چاپ عکس روی لیوان برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • مواد خام پیکسل
  • برای پیکسل خام و دستگاه پیکسل زن با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ روی ماگ
  • طراحی لوگو
  • پیکسل سوزنی تهران
  • چاپ پیکسل
  • چاپ اختصاصی لباس
  • پیکسل خام چینی
  • پیکسل unicorn
  • چاپ روی ماگ سرامیکی
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ روی لباس استین بلند
  • انواع قالب پیکسل دستگاه پیکسل
  • پیکسل سوزنی طرح عکاسی
  • پیکسل خام
  • چاپ پیکسل دانشگاه شیراز
  • چاپ با کیفیت پیکسل سوزنی
  • چاپ لوگو روی لیوان سفید
  • محصولات خام پیکسل پیکسل خام پیکسل خام چینی
  • چاپ پیکسل آهنربایی(مگنتی) واشری/پنهان
  • چاپ پیکسل سوزنی
  • چاپ پیکسل دسته کلیدی
  • دستگاه پيکسل /مواد خام پيکسل /قالب در سایزهای مختلف/کاتر
  • قیمت دستگاه پیکسل زن و ملزومات آن
  • لیست قیمت ملزومات پیکسل
  • لیست قیمت دستگاه پیکسل زن
  • لیست قیمت پیکسل خام
  • کدام دستگاه پیکسل زن را انتخاب کنیم؟
  • اینستاگرام نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل آهنربایی نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل جاکلیدی نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل سوزنی نوین گرافیک
  • پیکسل
  • سایت فروش دستگاه پیکسل زن
  • نمایندگی فروش دستگاه پیکسل زن
  • چاپ روی لیوان شیشه ای
  • چاپ روی تیشرت فوری
  • پکیج های ویژه مواد خام/دستگاه پیکسل زن/قالب/کاتر نوین گرافیک
  • پیکسل سوزنی طرح عکاسی
  • پیکسل سوزنی باطرح هندونه
  • چاپ روی لباس با طرحهای جدید ارسال به سراسر کشور
  • نحوه سفارش محصول در نوین گرافیک
  • پیکسل سوزنی
  • چاپ روی لیوان
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • دستگاه پیکسل زن وکاتر چینی
  • چاپ روی لباس
  • پیکسل سوزنی باطرح ورزشی
  • سفارس پیکسل سوزنی
  • چاپ روی پازل
  • پیکسل سوزنی
  • پیکسل سوزنی با طرح دوربین
  • چاپ روی لیوان
  • پیکسل مگنتی
  • پیکسل سوزنی با طرح عمومی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 7,842
  • بازدید کلی : 25,484