loading...
نوین گرافیک -چاپ روی اجسام -چاپ روی پیکسل
نوین گرافیک بازدید : 24 جمعه 12 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به صورت تخصصی ارائه دهنده محصولات و ملزومات چاپ پیکسل مانند:پیکسل خام سوزنی-پیکسل خام جاکلیدییکسل خام مگنتیدستگاه پیکسل زن-کاتر پیکسل - قالب پیکسل و … می باشد. در مجموعه نوین گرافیک جهت رفاه حال مشتریان و تضمین قیمت و کیفیت محصولاتمان در بازار رقابتی در صورت نارضایتی مشتری به هر دلیل عودت محصول را میپذیریم .برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا -پیام بگذارید.

دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام

نوین گرافیک بازدید : 25 چهارشنبه 10 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ پازل با اهدافی از قبیل بازی و سرگرمی، تزئینی،چاپ پازل تبلیغاتی و … انجام میگیرد. در سال های اخیر چاپ با طرح دلخواه بسیار پر طرفدار شده است. ما در مجموعه نوین گرافیک امکان چاپ پازل مقوایی-چاپ پازل چوبی - چاپ پازل مغناطیسی -چاپ پازل قلبی و... در ابعاد مختلف و با قیمت مناسب رو فراهم کردیم تا شما عزیزان بتوانید چاپ پازل فوری با طرح دلخواه خودتون که امکان تهیه آن در بازار آزاد وجود ندارد رو داشته باشید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ پازل

چاپ تابلو موزیکال و تابلو آسمان شب:

چاپ عکس و طرح دلخواه شما با موزیک دلخواه شما روی تابلوهای موزیکال و این هدیه سفارشی رو به فرد موردعلاقت تقدیم و حسابی سورپرایزش کن.تابلو موزیکال یا تابلو آسمان شب در سایز های مختلف در نوین گرافیک موجود است.

نوین گرافیک بازدید : 16 سه شنبه 09 خرداد 1402 نظرات (0)

در بازار مد و پوشاک ، تیشرت به دلیل سبکی و راحتی نقش پر رنگی ایفا می کند و در بین انواع تیشرت نیز چاپ تیشرت جایگاه ویژه ای میان مردم دارد.یکی از مهمترین اهداف چاپ تیشرت تبلیغاتی ،بالا بردن راندمان اقتصادی شرکت و افزایش فروش محصولات می باشد.چاپ روی تیشرت با اهداف تبلیغی یا سیاسی انجام می پذیرد به این صورت که با چاپ عکس، طرح ، لوگو ، متن و شعارهای تبلیغی – سیاسی و … که اهداف خود را به جامعه نمایش میدهیم.چاپ عکس روی تی شرت فوری عموما به رنگ سفید در نوین گرافیک چاپ میشودکه با استفاده از تکنیک چاپ سابلیمیشن (sublimation) طراحی و انجاک می‌شود. 

چاپ روی لباس دخترانه

چاپ فندک:

چاپ روی فندک که بسیار خوش دست و سبک است. چاپ روی فنک که مناسب هدیه دادن و تبلیغات است.اگر به دنبال فندکی جیبی مناسب هستیددر نوین گرافیک انواع فندک مانند:چاپ فندک شارژی -چاپ فندک سه کاره -چاپ فندک زیپو با عکس دلخواه و اختصاصی موجود است.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 22 دوشنبه 08 خرداد 1402 نظرات (0)

انتخاب هدیه یکی از معضل هایی است که موقع خرید هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه ازدواج و خلاصه خرید هر هدیه مناسب و خاص بهش بر می خوریم. با چاپ روی لیوان به سلیقه خودتان طراحی کنید ما آن را با بهترین کیفیت و ماندگاری روی لیوان چاپ میکنیم.

چاپ لوگو روی لیوان

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ لیوان سفید ساده پرطرفدارترین لیوان سرامیکی جهت چاپ می باشد. این لیوان ها کیفیت بسیار بالائی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند. و همچنین قیمت چاپ لیوان ارزان وکیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی تبلیغاتی می تواند بهترین هدیه برای معرفی شرکت و یا خدمات شما باشد.یکی از محصولات شیک و زیبای مجموعه نوین گرافیک میباشد که در رنگهای متنوع موجود است.

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی یکی از لیوان های پرطرفدار درمجموعه نوین گرافیک می باشد. لیوان جادویی در ابتدا مشکی رنگ بوده و طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از آنکه در این لیوان ها آب جوش و یا چایی داغ ریخته شود سطح لیوان ظرف چند ثانیه سفید شده و طرح دلخواهتان که زیر آن چاپ شده نمایان می شود. 

لیوان دسته قلبی:

 تفاوت چاپ لیوان دسته قلبی  با لیوان های ساده در قلبی  بودن دسته آن می باشد. این لیوان در رنگهای مختلف به صورت لیوان دسته وداخل رنگی دسته قلبی موجود است.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه شما روی لیوان سرامیکی (ماگ) در تعداد تک و تیراژچندتایی با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود با بهترین کیفیت چاپ لیوان فوری در کشور برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 22 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)

همواره روش های تبلیغ درحال تغییر و تحول بوده است. از جمله روش های نوین و اثرگذار می توانیم به چاپ پیکسل اشاره کنیم.از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها جهت تبریک مناسبت ها و رویداد ها، تصویر شخص یا مکان‌های زیبا وخاطره انگیز، درج برند شرکت، و بسیاری از این موارد، می توان از چاپ پیکسل فوری استفاده کرد. چاپ پیکسل در تهران صرفا جهت تبلیغات استفاده نمی شوند، بلکه می توانند انتقال دهنده نماد و یا پیام مهم و موثری باشند.در یک دسته بندی کلی پیکسل را  می توانیم به سه دسته ی چاپ پبکسل سنجاقی ، چاپ پیکسل مگنتی وچاپ پیکسل جاکلیدی تقسیم بندی کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

پیکسل مدرسه

چاپ پیکسل سوزنی:

رایج ترین محصول در انواع پیکسل، پیکسل سوزنی سنجاقی است. این محصول بیشتر روی پوشاک و پارچه متصل می شود و محدودیتی از نظر رنگ برای چاپ پیکسل سنجاقی وجود ندارد. سایزبندی موجود برای این محصول شامل ۴۴ و ۵۸ میلیمتر است. 

چاپ پیکسل مگنتی:

این محصول در طرح ها و ابعاد مختلفی طراحی و چاپ می شود و شما مطابق با قیمت چاپ پیکسل که جهت انجام این امر در نظر گرفته اید، می توانید نمونه مناسب را جهت چاپ پیکسل آهنربایی انتخاب کنید.که مناسب برای سطوح فلزی مانند یخچال و پنجره است.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی بیشتر برای قراردادن تبلیغات و برند سازمان و همچنین هدیه به افراد یا شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نوین گرافیک بازدید : 22 شنبه 06 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که سالهاست در زمینه تولید پیکسل خام، در انواع مختلف از جمله پیکسل خام سوزنی، پیکسل خام مگنتی و پیکسل خام جاکلیدی فعالیت می کند دستگاه پیکسل زن یا دستگاه چاپ پیکسل یکی از ملزومات چاپ پیکسل و پیکسل خام می باشد.از دیگر ملزومات چاپ پیکسل می توان به قالب پیکسل، دستگاه کاتر ایرانی؛ دستگاه کاتر چینی  ,کاغذ و... اشاره کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 18 پنجشنبه 04 خرداد 1402 نظرات (0)

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی:

ماگ در وقاع یک نوع لیوان است که برای نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد.چاپ روی لیوان یکی از پرکاربردترین قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی است که دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد .

چاپ لیوان فوری

چاپ لیوان حرارتی:

ماگ و لیوان های سرامیکی حرارتی به دلیل جذابیتی که دارند یکی از پرفروش ترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شوند هنگام ریختن نوشیدنی داغ درون آنها چاپ روی بدنه ظاهر می گردد و نمایی جذاب و زیبا ارائه می دهد .این نوع قابلیت چاپ لوگو و برند مربوطه بر روی آن  امکانپذیر است که می توان از آن به عنوان هدیه ای ویژه در مراسمات و سالگردهای مختلف استفاده نمود .

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی کاملاً شبیه لیوان های سرامیکی سفید است و هیچگونه فرقی با آن ندارد فقط با این تفاوت که دسته و سطح داخلی آن با رنگ های متنوع تزیین شده است که زیبایی لیوان را دوچندان می‌کند و سطح بیرونی لیوان کاملا سفید و یکدست است.

چاپ بر روی لیوان دسته قلبی:

این لیوان کاملا مشابه لیوان سرامیکی سفید است و هیچگونه تفاوتی با لیوان سرامیک دسته و بدنه داخل رنگی ندارد و تنها وجه تمایز آن با این دو مدل لیوان ظاهر قلبی شکل دسته آن است که به خاطر شکل خاص و ویژه آن که مشابه قلب است و ظاهری بسیار زیبا و شکیل به لیوان می بخشد .

چاپ روی لیوان تبلیغاتی:

چاپ روی لیوان تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با بودجه‌ای کم، می‌توانید کالایی را تهیه کنید که برای مخاطب بسیار کاربردی است. کارآیی هدیه و نداشتن تاریخ انقضا، یکی از مهم‌ترین نکات در تهیه هدیه تبلیغاتی است. 

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید انواع چاپ لیوان با تصاویر دلخواه یا عکس های شخصیتان را بر روی انواع لیوان های سفید ساده ،لیوان جادویی ،لیوان دسته و داخل رنگی و … با بهترین کیفیت چاپ و با بهترین قیمت چاپ عکس روی لیوان چاپ کنید.

نوین گرافیک بازدید : 24 چهارشنبه 03 خرداد 1402 نظرات (0)

یکی دیگر از روش های جذاب و ارزان و به صرفه جهت تبلیغات برند و کسب و کار شما چاپ پیکسل و ارائه به مخاطبان و مشتریان می باشد.

پیکسل سوزنی :چاپ پیکسل سوزنی سایز 44 میلیمتر وچاپ پیکسل سوزنی سایز 58 میلیمتر دو طرف فلزی تولید شده است. شما می توانید پیکسل را به کوله پشتی ، لباس و یا کیف خود متصل نمایید.

پیکسل فوری

چاپ پیکسل جاکلیدی:

از چاپ پیکسل جاکلیدی می توان به عنوان جاکلیدی در کنار دسته کلیدها استفاده نمود که شما می توانید لوگو و یا طرح های تبلیغاتی کسب و کارتان را روی آن چاپ نمایید که ابزار تبلیغاتی جذاب و موثری می باشد.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.که موارد استفاده آن چسباندن روی سطوح فلزی میباشد.

یکی از بهترین محصولات هدایای شرکتی،چاپ روی پیکسل‌ است که راهی عالی برای به رسمیت شناختن برند شما هستند. این به این دلیل است که لوگو شما هر بار که به لباس یا کیف مشتری شما بسته شود،دیده‌می‌شود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتسا-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 19 شنبه 30 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پیکسل خام سوزنی :

یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین موادی است که در چاپ پیکسل مورد استفاده قرار میگیرد. جنس به کار رفته در پیکسل خام سوزنی فلز بوده که به دو بخش رویی و پشتی تقسیم می شود.و به وسیله دستگاه پیکسل زن دوطرف پیکسل پرس میشود.

قیمت پیکسل خام با سوزن یک تیکه

پیکسل خام جاکلیدی:

پیکسل خام جاکلیدی از ساده‌ترین و ارزانترین محصولاتی است که می‌توان طرح اختصاصی بر روی آن چاپ کرد. این پیکسل در تبلیغات بسیار پر طرفدار است.

پیکسل خام مگنتی:

پیکسل مگنتی خام سایز 44 ,پیکسل مگنتی خام سایز 58 در انواع پیکسل خام مگنتی واشری,پیکسل خام مگنت پنهان در نوین گرافیک موجود است و بروی سطوح فلزی نصب میشود.

در مجموعه نوین گرافیک انواع مختلفی از پیکسل خام ,دستگاه پیکسل زن,قالب پیکسل ,کاتر پیکسل با کیفیت بالا ارائه میشود. مواد خام پیکسل در هر تیراژی و با سریع ترین زمان ممکن تحویل مشتریان می شود. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 20 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

اگر بدنبال هدیه ای خاص هستید ما به شما فندک را پیشنهاد میکنیم هدیه خود را با چاپ روی فندک خاص و درخشان کنید.چاپ عکس روی فندک یک هدیه جدید و بسیار جذاب است که با چاپ عکس خودتان روی فندک میتوانید فندک شیک و اختصاصی خودتان را داشته باشید.انواع فندک :فندک شارژی - فندک زیپو - فندک بنزینی که با کیفیت عالی در نوین گرافیک موجود است.

لوگو

 چاپ کارت ویزیت یکی از انواع تبلیغات چاپی می باشد که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند. برای همین قیمت کارت ویزیت برای این افراد بسیار مهم می باشد. هزینه چاپ کارت ویزیت را با توجه به انواع آن متقاوت است .آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک خدمات چاپ کارت ویزیت را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان به انجام می رساند.همچنین چاپ فوری کارت ویزیت مانند: سلفون،گلاسه، لمینت، کتان و پی وی سی و... برای شما عزیزان انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • چاپ لوگو روی لیوان سفید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ تیشرت ارزان برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل خام (ایرانی/چینی)برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • پیکسل جاکلیدی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ لیوان سرامیکی ساده برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ طرح روی لیوان شماره ثبت سفارش 09904534705
  • پیکسل خام جاکلیدی چینی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ عکس روی لیوان سرامیکی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل خام جاکلیدی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ روی تیشرت برای ثبت سفارش این محصول با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام برای سفارش محصول با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل با کیفیت برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل کتاب برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن /مواد خام پیکسل برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • چاپ لوگو روی تیشرت برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • چاپ عکس روی لیوان برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • مواد خام پیکسل
  • برای پیکسل خام و دستگاه پیکسل زن با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ روی ماگ
  • طراحی لوگو
  • پیکسل سوزنی تهران
  • چاپ پیکسل
  • چاپ اختصاصی لباس
  • پیکسل خام چینی
  • پیکسل unicorn
  • چاپ روی ماگ سرامیکی
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ روی لباس استین بلند
  • انواع قالب پیکسل دستگاه پیکسل
  • پیکسل سوزنی طرح عکاسی
  • پیکسل خام
  • چاپ پیکسل دانشگاه شیراز
  • چاپ با کیفیت پیکسل سوزنی
  • چاپ لوگو روی لیوان سفید
  • محصولات خام پیکسل پیکسل خام پیکسل خام چینی
  • چاپ پیکسل آهنربایی(مگنتی) واشری/پنهان
  • چاپ پیکسل سوزنی
  • چاپ پیکسل دسته کلیدی
  • دستگاه پيکسل /مواد خام پيکسل /قالب در سایزهای مختلف/کاتر
  • قیمت دستگاه پیکسل زن و ملزومات آن
  • لیست قیمت ملزومات پیکسل
  • لیست قیمت دستگاه پیکسل زن
  • لیست قیمت پیکسل خام
  • کدام دستگاه پیکسل زن را انتخاب کنیم؟
  • اینستاگرام نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل آهنربایی نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل جاکلیدی نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل سوزنی نوین گرافیک
  • پیکسل
  • سایت فروش دستگاه پیکسل زن
  • نمایندگی فروش دستگاه پیکسل زن
  • چاپ روی لیوان شیشه ای
  • چاپ روی تیشرت فوری
  • پکیج های ویژه مواد خام/دستگاه پیکسل زن/قالب/کاتر نوین گرافیک
  • پیکسل سوزنی طرح عکاسی
  • پیکسل سوزنی باطرح هندونه
  • چاپ روی لباس با طرحهای جدید ارسال به سراسر کشور
  • نحوه سفارش محصول در نوین گرافیک
  • پیکسل سوزنی
  • چاپ روی لیوان
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • دستگاه پیکسل زن وکاتر چینی
  • چاپ روی لباس
  • پیکسل سوزنی باطرح ورزشی
  • سفارس پیکسل سوزنی
  • چاپ روی پازل
  • پیکسل سوزنی
  • پیکسل سوزنی با طرح دوربین
  • چاپ روی لیوان
  • پیکسل مگنتی
  • پیکسل سوزنی با طرح عمومی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 7,807
  • بازدید کلی : 25,449