loading...
نوین گرافیک -چاپ روی اجسام -چاپ روی پیکسل
نوین گرافیک بازدید : 19 سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

اگر به دنبال یک تیشرت خاص و منحصر به‌ فرد می گردید، چاپ روی تیشرت فوری می تواند انتخاب شایسته شما باشد. جنس پارچه چاپ عکس روی تیشرت از نوع نخ پنبه و اسپان می باشد. کسانی که به دنبال یک محصول خوب و با کیفیت میگردند. چاپ روی تیشرت طرح دلخواه زیبا که دارای تن خور مناسب و کیفیت عالی می باشد را می توانید از مجموعه نوین گرافیک تهیه فرمایید.

چاپ اختصاصی لباس

قیمت چاپ روی تی شرت 

تبلیغات بر روی چیزی که همیشه همراه آدم باشد یا بتواند برای او کاربرد داشته باشد مناسب است.  لباس و پوشاک تبلیغاتی از گذشته تا کنون جزو نیاز اساسی هر شخص بوده است. مدتی است که چاپ تی شرت  و تبلیغات بر روی لباس و پوشاک در بازاریابی و تبلیغات رواج پیدا کرده است.

طراحی تی شرت با طرح های خاص و زیبا توانسته علاقه بسیاری از جوانان و نوجوانان را به خود جلب کند. به همین خاطر چاپ تیشرت به یکی از راه های کسب درآمد برای برخی از افراد تبدیل شده است،برای ثبت سفارش چاپ تیشرت طرح دلخواه با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 23 دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

در صورتی که شما میخواهید عکس یا لوگو و یا برند را روی لیوان خود چاپ کنید بهترین حالت چاپ لیوان سفید سرامیکی با ارزانترین قیمت در بازار عرضه شده و کلیه خدمات چاپی نیز در همین مجموعه به صورت  رقابتی انجام میگیرد.

چاپ لیوان

لیوان تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس آنها دارای انواع مختلفی میباشند , کارشناسان امور تبلیغاتی از انواع لیوان جهت تبلیغات محصولات و برند بر روی لیوان های تبلیغاتی چاپ میکنند .

چاپ لیوان حرارتی جادویی:

لیوان حرارتی یا جادویی :لیوان حرارتی نیز جز لیوان سرامیکی میباشد با این تفاوت که در حالت سرد ساده و بدون چاپ هستند و موقع ریختن آب گرم یا هر نوشیدنی گرم با حرارت آن رنگ لیوان تغییر کرده و چاپ نمایان میشود.انواع لیوان حرارتی:لیوان حرارتی دسته ساده ,لیوان حرارتی دسته قلبی ,لیوان حرارتی اکلیلی در نوین گرافیک موجود میباشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یکی از بهترین و پرفروشترین هدیه تبلیغاتی به حساب می آید. این لیوان سرامیکی دارای دسته و داخل رنگی میباشد.که قابل استفاده در محل کار،ماشین و منزل می باشد و به این دلیل به عنوان یک هدیه شخصی همیشه همراه مخاطب شما بوده و تبلیغات شما همیشه همراه آنها می باشد.

چاپ روی زیر لیوانی:

چاپ روی زیر لیوانی یکی دیگر از خدمات تبلیغاتی نوین گرافیک می باشد.جنس این زیر لیوانی ها از ام دی اف می باشد. کیفیت چاپ روی زیر لیوانی ها بسیار مطلوب می باشد و کلیه رنگ زنده و درخشنده می باشد. قطر و فضای قابل چاپ زیر لیوانی ۱۰ سانتیمتر می باشد.

مجموعه نوین گرافیک یکی از تولید کنندگان لیوان تبلیغاتی میباشد کلیه لیوان تبلیغاتی این مجموعه با قابلیت چاپ بوده و امکان سفارش چاپ لیوان با تصاویر دلخواه در تعداد پایین هم حتی یک عدد وجود دارد.برای ثبت سفارش چاپ لیوان فوری با 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 20 یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پیکسل با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.امروزه پیکسل ها علاوه بر سنجاقی به شکل پیکسل آهن ربایی و پیکسل جاکلیدی نیز درست میشوند و به جای سنجاق در پشت آن از آهن ربا و برای چسباندن روی قسمت های فلزی به خصوص یخچال استفاده میشود.و از زنجیر آویز برای کلید و آویز کردن به کیف و ...استفاده میشود.مزیت مهم چاپ پیکسل‌ها دوام مناسب و شیک بودن اونها در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی است. شرکت‌ها میتوانند روی هر پیکسل برند و لوگوی خود را رو ثبت کنن تا هربار که افراد از پیکسل استفاده میکنند، برند موردنظر در معرض دید عموم قرار بگیرد. طرح خلاقانه و زیبای یه پیکسل میتواند تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.برای ثبت سفارش چاپ پیکسل نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل

نوین گرافیک بازدید : 17 شنبه 23 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل، یکی از پرطرفدارترین محصولات چاپی این روزهاست که پیکسل نوین گرافیک بستر مناسبی خرید پیکسل عمده شده است.به علت حجم بسیار زیاد تولید پیکسل در نوین گرافیک  ملزومات و مواد اولیه به شکل عمده و در سطح کلان مانند: خرید پیکسل خام , دستگاه پیکسل زن ,قالب پیکسل ,کاتر پیکسل و...موجود است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نوین گرافیک بازدید : 18 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ پرچم رومیزی با طرح دلخواه از دیگر خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می توانید هر طرحی و لوگو که دوست دارید روی پرچم های رومیزی چاپ کنیدپرچم رومیزی برای نمایش لوگو و برند هر کسب و کاری محسوب می شود.

خرید و قیمت چاپ مستقیم عکس دلخواه روی فندک :

چاپ فندک شارژی تبلیغاتی میتواند یک هدیه خاص و منحصر به فرد جهت تبلیغ برند شما باشد به اینصورت که میتوانید در مجموعه هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک برند خود را به صورت چاپ روی این محصول سفارش دهید و به مخاطبانتان هدیه دهید تا همیشه برندتان در معرض نمایش باشد.یا بصورت شخصی برای خود و دوستانتان یا چاپ روی فندک با عکس دلخواه سفارش دهید.چاپ فندک زیپو و چاپ فندک سه کاره یکی از بهترین برندهای فندک نوین گرافیک است که میتوانید چاپ طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید. 

چاپ فندک

برای ثبت سفارش انواع هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 21 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ عکس روی تیشرت | همه سایز | آستین کوتاه و بلند

چاپ تیشرت طرح دلخواه شما یک از خدماتی است که در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک ارائه میکنیم.چاپ عکس روی تی شرت فوری به شما این امکان را میدهد که بتوانید. متناسب با مناسبت های خود  انواع لوگو  یا متن و یا انواع عکس دلخواه خود سفارش داده تا ما برای شما  چاپ و ارسال کنیم. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا-پیام بگذارید.

چاپ عکس روی تی شرت فوری

چاپ پازل :

نوین کرافیک ارائه انواع چاپ پازل :چاپ پازل مقوایی, چاپ روی پازل قلبی , چاپ پازل چوبی ,چاپ پازل چرمی ، چاپ پازل مغناطیس ,به صورت فوری و ارزانترین قیمت است.چاپ عکس روی پازل چوبی تبدیل عکس به پازل با کیفیت بالا در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک در کمترین زمان با بهترین کیفیت انجام می گیرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ -تلگرام-ایتا-پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 19 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

از لیوان سرامیکی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود. از اینرو لیوان سرامیکی تبلیغاتی را می توان یکی از انواع پرطرفدار لیوان های تبلیغاتی به حساب آورد.خرید لیوان سرامیکی تبلیغاتی به جهت استفاده روزانه و بسیار کاربردی که دارند، از سوی شرکت های مختلف برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی ترجیح داده شده و سفارش خرید داده می شوند.قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی پایین است که باعث شده تا به عنوان یک محصول تبلیغاتی شیک و مقرون به صرفه مطرح باشند. انتخاب لیوان تبلیغاتی دارای طول عمر بالا  هستند و قیمت نسبتاً ارزانی دارند. این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت تکرنگ یا چند رنگ تفکیکی را دارد  و رنگ بیرون و داخل آن بر اساس سفارش قابل تغییر می باشد و میزان تاثیرگذاری نسبتاً خوبی هم بر روی مخاطب هدف دارد انواع لیوان تبلیغاتی:چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان د سته وداخل رنگی,چاپ لیوان سرامیکی سفید,چاپ لیوان دسته قلبی,چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی ,چاپ لیوان فول رنگ و...در نوین گرافیک موجود است.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 21 دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل سوزنی به تنهایی با یک سنجاق زیبایی خاصی را به مانتو، پیرآهن، کیف، شال ها داده است. پیکسل های گرد یا دایره ای اولین نوع بودند که بسیار معروف شدند. امروزه جوانان از پیکسل از آن جهت که معرف و مروج رنگ ها، نمادها و جملات برتر و یا تصاویر اسطوره و شخصیت های قهرمانان مانند پیکسل طرح اختصاصی هستند بسیار استفاده می کنند.

پیکسل مگنتی

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای هدیه یا چاپ پیکسل تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.سفارش چاپ طرح یا عکس دلخواه روی پیکسل جاکلیدی نیز انجام میگیرد و تفاوت در اتصال زنجیر و حلقه که حالت جاکلیدی را به آن می دهد است.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی سفارشی در چندسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند.مصارف استفاده از پیکسل مگنتی برای چسباندن روی یخچال و هر سطح فلزی است. چاپ پیکسل مگنتی در ۲ سایز ۴۴ میلی متری و ۵۸ میلی متری می باشد.

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است . امروزه برای بازاریابی و شناخت خود و کسب و کارتان میتوانید از راه های بیشماری استفاده کنید. یکی از این راه ها میتواند دادن هدایای تبلیغاتی مانندچاپ روی پیکسل فوری است.قیمت چاپ روی پیکسل نسبت به تعداد سفارش شما مشتریان مشخص میشود .تعداد بالاتر هزینه بسیار پایین می آید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام- ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 20 شنبه 16 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پخش عمده پیکسل خام جاکلیدی مگنتی سوزنی پلاستیکی

یکی از مزیت های پیکسل خام سوزنی قیمت مناسب و مقرونه به صرفه آن است. به طوری که می توان آن را در تیراژ انبوه برای مصارف تبلیغی سفارش داد.پیکسل سوزنی در دو سایز پیکسل سوزنی خام سایز 44 ,پیکسل سوزنی خام سایز58 موجود میباشد.

کاربردی بودن چاپ پیکسل جا کلیدی سبب می شود تا پیام های تبلیغاتی به خوبی به مشتری منتقل شود.برای تولید این نوع پیکسل به پیکسل خام جاکلیدی نیاز داریم که در دونوع پیکسل جاکلیدی یک طرف چاپ و پیکسل جاکلیدی خام دو طرف چاپ در نوین گرافیک موجود میباشد.

پیکسل مگنتی خام از دیگر انواع مواد خام چاپ پیکسل بوده این محصول با مگنت توکار و یا بیرون کار به صورت عمده عرضه می‌شود.دارای زیره و رویه با کیفیت، پرس عالی، سطح یک دست و سازگار با قالب‌های مختلف دستگاه‌های پیکسل زن است.

ما در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  علاوه بر مواد خام پیکسل و پخش عمده پیکسل خام ابزارهای دیگری که برای تولید پیکسل نیاز دارید را داریم. از جمله آنها می توان به طلق پیکسل، دستگاه پیکسل زن، جوهر، کاتر و کاغذ اشاره کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ,تلگرام,ایتا پیام بگذارید.

نوین گرافیک بازدید : 27 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

چاپ لیوان 

چاپ لیوان تبلیغاتی ، یکی از بهترین محصولات کاربردی در عرصه هدایای تبلیغاتی می باشد.چاپ لیوان با تصاویر دلخواه با استفاده از شرکت چاپ و طراحی نوین گرافیک خیلی راحت و سریع انجام میشود. ما در چاپ لیوان , تصویر و لوگو و یا طرح دلخواه خود را با توجه به سلیقه و ایده های شما بر روی لیوان های تبلیغاتی چاپ میکنیم .

چاپ لیوان فوری

چاپ لیوان سفید سرامیکی :

لیوان سفیدسرامیکی از جمله لیوان های بسیار پرطرفدار و محبوب حوزه تبلیغات است چون به لحاظ چاپ محدودیت رنگ ندارد و امکان چاپ بی نظیر و با کیفیتی هم بر روی آن اعمال می شود.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان جادویی موقع ریختن آب گرم یا هر نوشیدنی گرم با حرارت آن رنگ لیوان تغییر کرده و چاپ نمایان میشود. به همین علت به آنها لیوان حرارتی یا لیوان جادویی می گویند.

قیمت چاپ روی لیوان:

قیمت لیوان تبلیغاتی را رنگ و مدل لیئان وتعداد سفارش آن تعیین می کند .برای دریافت قیمت لیوان با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

مجموعه نوین گرافیک ارائه دهنده انوع لیوان سرامیکی میباشدچاپ روی لیوان فوری در هر تیراژی قابل سفارش میباشد . برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • چاپ لوگو روی لیوان سفید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ تیشرت ارزان برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل خام (ایرانی/چینی)برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • پیکسل جاکلیدی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ لیوان سرامیکی ساده برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ طرح روی لیوان شماره ثبت سفارش 09904534705
  • پیکسل خام جاکلیدی چینی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ عکس روی لیوان سرامیکی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل خام جاکلیدی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • چاپ روی تیشرت برای ثبت سفارش این محصول با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام برای سفارش محصول با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل با کیفیت برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل ایرانی با سوزن یک تیکه برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • پیکسل کتاب برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن /مواد خام پیکسل برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • چاپ لوگو روی تیشرت برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • چاپ عکس روی لیوان برای ثبت سفارش با شماره 09904534705تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • مواد خام پیکسل
  • برای پیکسل خام و دستگاه پیکسل زن با شماره 09904534705 تماس بگیرید.
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ روی ماگ
  • طراحی لوگو
  • پیکسل سوزنی تهران
  • چاپ پیکسل
  • چاپ اختصاصی لباس
  • پیکسل خام چینی
  • پیکسل unicorn
  • چاپ روی ماگ سرامیکی
  • دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام
  • چاپ روی لباس استین بلند
  • انواع قالب پیکسل دستگاه پیکسل
  • پیکسل سوزنی طرح عکاسی
  • پیکسل خام
  • چاپ پیکسل دانشگاه شیراز
  • چاپ با کیفیت پیکسل سوزنی
  • چاپ لوگو روی لیوان سفید
  • محصولات خام پیکسل پیکسل خام پیکسل خام چینی
  • چاپ پیکسل آهنربایی(مگنتی) واشری/پنهان
  • چاپ پیکسل سوزنی
  • چاپ پیکسل دسته کلیدی
  • دستگاه پيکسل /مواد خام پيکسل /قالب در سایزهای مختلف/کاتر
  • قیمت دستگاه پیکسل زن و ملزومات آن
  • لیست قیمت ملزومات پیکسل
  • لیست قیمت دستگاه پیکسل زن
  • لیست قیمت پیکسل خام
  • کدام دستگاه پیکسل زن را انتخاب کنیم؟
  • اینستاگرام نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل آهنربایی نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل جاکلیدی نوین گرافیک
  • نمونه کار چاپ پیکسل سوزنی نوین گرافیک
  • پیکسل
  • سایت فروش دستگاه پیکسل زن
  • نمایندگی فروش دستگاه پیکسل زن
  • چاپ روی لیوان شیشه ای
  • چاپ روی تیشرت فوری
  • پکیج های ویژه مواد خام/دستگاه پیکسل زن/قالب/کاتر نوین گرافیک
  • پیکسل سوزنی طرح عکاسی
  • پیکسل سوزنی باطرح هندونه
  • چاپ روی لباس با طرحهای جدید ارسال به سراسر کشور
  • نحوه سفارش محصول در نوین گرافیک
  • پیکسل سوزنی
  • چاپ روی لیوان
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • دستگاه پیکسل زن وکاتر چینی
  • چاپ روی لباس
  • پیکسل سوزنی باطرح ورزشی
  • سفارس پیکسل سوزنی
  • چاپ روی پازل
  • پیکسل سوزنی
  • پیکسل سوزنی با طرح دوربین
  • چاپ روی لیوان
  • پیکسل مگنتی
  • پیکسل سوزنی با طرح عمومی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 7,847
  • بازدید کلی : 25,489